Medialle

Alta löydät Luonan median yhteyshenkilöt sekä muuta medialle suunnattua tietoa. Kaikissa viestintään liittyvissä asioissa voit myös ottaa yhteyttä viestintä@luona.fi.

Median yhteyshenkilöt

Milja Saksi

Toimitusjohtaja

040 568 8111

Timo Koistinen

Digitaaliset palvelut

040 560 4655

Lisbeth Forsman-Grönholm

Lääketiede

050 516 0686

Suvi Salonen

Kotiin tuotavat palvelut ja vastaanottokeskus­palvelut

040 528 5779

Tietoa Luonan palveluista

Teemme sosiaali- ja terveysneuvontaa, hoidon- ja palvelutarpeen arviointia sekä palveluohjausta yli 2,2 miljoonalle ihmiselle, ja tuemme päivittäin yli 2 300 omassa kodissa tai yhteisössä asuvaa avun tarpeessa olevaa ihmistä. Lue lisää palveluistamme täällä.

Tampereen Kotitorista löydät tarkempia tietoja täältä.

Vastaanottokeskuksista löydät tietoa Luonan sekä Migrin verkkosivuilta. Luethan myös vastaanottokeskuksissa ja turvapaikanhakijoiden kanssa työskentelyyn liittyvän ohjeen median edustajille (pdf).

Lehdistötiedotteet

Lehdistötiedotteemme löydät täältä.

Luona sosiaalisessa mediassa

Kerromme Twitterissä yhtiön toiminnasta, osallistumme ajankohtaisiin keskusteluihin ja vastaamme tasapuolisesti kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Twitterissä meillä on kaksi tiliä: Luonan viestinnän ylläpitämä yleisprofiili @LuonaOy sekä toimitusjohtaja Milja Saksin oma profiili @miljasaksi. Lisää luonalaisia twiittajia löydät täältä.

LinkedInissä Luonalla on yritysprofiili, jossa jaamme tietoa avoimista työpaikoista sekä työyhteisömme ajankohtaisista aiheista. Luonan avoimet työpaikat löydät täältä sekä Baronan sivuilta Sosiaali- ja terveystoimialan alta.

Instagramissa löydät meidät @Luonaoy-profiilin takaa sekä esimerkiksi tunnisteilla #luonaote ja #luonalaiset. Mukana on vapaaehtoisia luonalaisia sekä Luonan markkinointi.

Twitter-keskustelun periaatteet

  • Luonan toiminta on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumatonta. Voimme kuitenkin ottaa Twitterissä kantaa suomalaisten perusarvojen pohjalta, esimerkiksi ihmisoikeuksien ja -arvon puolesta tai rasismia vastaan.
  • Vastaamme Twitterissä kaikkiin asiallisiin kysymyksiin tasapuolisesti.
  • Emme lähde mukaan väittelyihin tai pitkiin yksityiskohtaisiin keskusteluihin.
  • Ohjaamme oikean tahon suuntaan, jos aihe kuuluu esimerkiksi viranomaiselle.
  • Emme voi kommentoida yksittäisiä asiakkaitamme koskevia asioita Twitterissä emmekä muuallakaan julkisuudessa sosiaali- ja terveysalan salassapitovelvollisuuden takia.
  • Estämme viestinnän Luonan profiileihin sellaisilta käyttäjiltä, jotka jakavat toistuvasti rasistisia, rikokseen yllyttäviä tai muuten häiritseviä viestejä. Emme ilmoita estoista erikseen.